Tuesday, January 26, 2010

tahniah buat saya

ini memang betul-betul cari mati. gila. 2 asignment harus di hantar esok. tapi aku tak buat satu pun, even introduction pun. berani mati tak? dah la lecturer da kasi warning awal-awal, 'my assignment should be submit on wednesday, before 5 p.m' lebih dari tu, memang konfirm dapat telur ayam. malam ni mungkin stay up. mungkin lar. haha. memandangkan saya mendapat berita yang sangat baik, wahahah...nak tau ape?

*jeng jeng jeng jeng..cen ceng ceng ceng (gila ape?)

attendance tak akan diambil dalam minggu ni. hal ini disebabkan, (bahasa puitis la pulak)
validation start 2hb, maka kau datang or tak datang kelas pun, still tak ambil kira..hahahahh
*gelak evil
maka kami geng-geng bas sekola, telah merancang untuk memontengkan diri dari menghadiri kelas esok dan beramai-ramai menyiapkan asignment..tada!! satu idea yang sangat bernas bukan?hahaha

mungkin tuhan nak beri peluang kepada saya yang tak pernah nak insaf-insaf ni menyiapkan assignment itu 'on time!'
sila beri tepukan gemuruh [tetiba]

dah-dah. orang da bagi peluang tu harus di manfaatkan sepenuhnye.
kerja-kerja memerah otak bermula,
sekian. [tetiba lagi]

p/s: nak tido dulu, pukul 12 baru bangon boleh? =)

6 comments:

Akuhanim said...

Zila...Zila....tangguh yea??
anyway, selamat menyiapkan assignment..

King Of Single said...

tidakkkkkkkk..........akan ku cube sedaya upayaku...

syang r plak aku nk skip klas..
emm ko cam xtaw aku ni..
huhu dlam ati aku ni susah nk wat keje tekutuk taw..haha


i admit aku xmacho dalam hati.
sering serba salah tuk melakukan itu..

sitinoramira said...

terbaek la makcik
saya salute anda
hahaha

norzila musman said...

k.has>> hehe.kte student cemerlang mcm ni..
agagaga.. [dpt plak]
=)

ekyn>> ko poyo la. skip tu bkn habbit ko ker?HAHA
fuh..lega gler da submit asignment..
huhu..

mira>> mkcik sape katekn?
HAHA.. ;P

Anonymous said...

wei...
lain kali wat awal2 yer???
jgn da jd cm ni bru nk sdo...
nasibla cik su tu tunda kelas...
kalau x?
ngan aku2 sekali x siap asgmnt...
hahaha

_midorinohibi_

norzila musman said...

tp kire hebat gak la ak ni.
haha.org laen pnye b'mnggu nak siapkn asignment, tp ak x smpai 1 ari da siap..
haha..mmg gila tul..