Sunday, May 3, 2009

Award tuk pemberi award

1~ canangkan pada umum sape yg bagi award tu..

Adik angkatku..hehe.. Nurnina..
sayang banget same kamu..

2. beri ucapan seolah2 korang baru menang grammy awards!

Saya sebenarnya x der la berharap sgt tuk mendapat award ni..sebab ramai lagi yg lagi hebat daripada saya..tp,nmpaknya REZEKI lebih berpihak kepada saya..hurm..kepada sapa2 yg x memenangi award ni,di harap dapat m'cuba lagi..huhu (mcm poyo jerk ayatku ini..)

Sekali lagi saya nk ucapkan terima kasih kepada peminat yg sudi mengundi saya..hohoho..

3. 5 mende yg best dlm blog pemberi award tu...

* Mula2 igt blog laki coz dier tulis 'a man in a home'..(tipah t'tipu rupanyer)

* sgt kreatif..aku pn x tahu cmner nak wat blog sekreatif itu..

* ada waktu solat..hurm..bgos2..bkal mnantu yg ssuai..ngee....

* kdng2 entry dier ni menarik,lawak,sedey..(kira mcm cukup la perisa tmbhan)
apa aku merepek ni????

* follower dier ramai..(ske la tgk org yg ramai follower ni..)


4. nak bagi award ni kt sape??

- ezati
- ekyn
- mida
- fira
-fauziah bee
-syafik
-nurazlin ahmad
-nana
-syira
-k.marel
-k.yati
-k.yanie
-k.lala
-aku hanim
-shen
-dion
-acap
-bonbon chaud
-fasihah
-ikmal
-asamboyz

Sape yg rasa nak wat tu,wat je la eik..
law malas,juz abaikan..hehehe

Thankz n adios!!(^_^)








2 comments:

Bonbon Chaud said...

hish...rajin zila bls tagged org...nnt kte bls semua tagged nie,i'm in mood nak rest...

norzila musman said...

bonbon chaud>>bkn rajin tp ngah bosan,so bls je la tag org..
x per,law dah de mood br blas eik...^_^