Monday, July 13, 2009

100 followers...kau bila plak??

ngeh..ngeh..
sungguh berbangga bila aku melihat follower aku menjadi 100..
hohohoo..sape la insan bertuah yang memenuhi korum follower aku ni..

Hahahaha..tolong2...
jangan biarkan zila riak seperti ini lagi..
br 100 follower macam nak kecoh 1 kampung..
owh,mesti la aku harus kecohkan kerana aku rasa blog aku sangat huduh and x der smthing yang menarik tuk di baca..

kadang2 aku macam terfikir blog bodo2 ni pun still ada orang baca,komen or paling tidak pun sudi menjenguk blog ini..

Bila kau tengok insan ke-100 itu adalah rumate aku sendiri..aku yang memaksa beliau tuk memfollow bagi melengkapkan kuota aku..mueheheh..
(aku suka m'ggunakan taktik kotor)

Thankz a lot kat rumate tersayangku Vee (budak DIA PART 3)..
Setelah aku mengugut beliau if x follow aku,tido kat luar(ok,tipu belaka)
sebab saya x sejahat seperti bawang merah or mona fendy...~ngee..

Mula-mula membuat blog,aku macam terfikir nak bercerita benda yang agak merapu n sebagai contoh aku pegi segamat semata-mata nak beli beger segamat..
hahaha.maybe orang lain akan terfikir,'jakun betul minah ni..'
tapi aku pedulik hapa???
lama-lama aku fikir,kita kena juga memenuhi citarasa pelanggan yang datang..
and kalau kau tulis blog semata-mata tuk syok sendiri,and i think kau tak sepatutnya di gelar blogger..

Macam dulu aku suka bercerita benda yang macam agak jiwang sebab aku rasa itu adalah jiwa aku..
tapi bila kita berblogger,kita harus mencuba satu benda yang baru or paling tidak pun cuba cerita benda baru..
orang pun akan bosan dengar cerita yang sama sebagai contoh aku tengok 1 blog ni asik sibuk cerita pasal bf die..bagi aku tak salah..tapi melampau if setiap entry berkisar pasal perhubungan beliau..
owh,zila da mula merepek..
ok,sy stop sampai di sini sahaja..


thankz banyak2 kepada yang sudi menjenguk blog http://norzilamusman.blogspot.com
hohoho..smart gak name tu kan?kan?kan? :B

P/s:mari kita sama-sama mensupport industri berbloggan kita..
~ngee....
pesal ayat aku macam 'keling' sgt?? =)

6 comments:

lalink7 said...

congRat!~

norzila musman said...

lalink>>yeah..
*tersenyum bngga*

Lili-Fantasi said...

da ramai peminat la ni ea???

wa salute same lu!

hahaha

truskan usaha anda.. :)

norzila musman said...

syienaz>>ahaha..
gua byk pminat dlm diam..hohoho
*sambil mengembangkan idung*

Vee Marissa said...

wey zila!! hehehhe.. waa! im honoured!! sebab aku orang yang ke 100 tu!!! hehehehhe

norzila musman said...

vee>>sape tu weyh??
~ngee...bngga r tu..hahaha
:B