Thursday, July 9, 2009

homesick

memang dasar anak manja betul kan????
baru daftar masok,cbuk nak balik..
cuti sem 2 bulan,cbuk nak masuk uitm..
bler dah masok,cbuk nak balik..

ari sabtu ari tu aku daftar masuk n juz letak barang pastu ikut abg aku balik sekali..
hohoho...
memang mengada-ngada kan??ekekke..

Aku macam baru teringat nak balik uitm minggu depannyer..
tapi,ari ahad tu,lecturer kesayangan aku call aku plak..
sape lagi law bukan pn rash...

pn rash:zila,awk kt mne?
zila: sy kat umah la pn..
pn rash:eygh,awk kn baru dftr smalam..sy br nak mtk tlg kat awk..
zila:huhu..pn,sory sgt..sy homesick la..
pn rash:aah..awk je yg manje..klas sy awk jgn brani ponteng..
zila:sy mengikut perintah puan..(ok,tipu)

hurm...x dpt nak menyambung cuti lagi..ari selasa terpaksa balik uitm n aku di pow oleh pak cik teksi tu 15 ringgit sebab aku nek sorg2..
kuang ajor pnye pak cik..
x dapat aku nak g pasar petang tu..huhuuhu..

itu la cerita sedih aku..
sedih ker?????muehehhe..

at the end,jmpe my geng bas skola n sempat r berpelukan didepan pasar..
hahahha..sungguh memalukan..

Thankz n Adios!!(^_^)

2 comments:

MiSs RaRa said...

alahai
manjeny...

;p

norzila musman said...

miss rara>>haha..ank bongsu mmg sptotnyer mnje kan?kan?kan?

~ngee