Wednesday, July 22, 2009

Bile mao quarantine??

Uitm lendu da kena tutup..
Uitm penang pun da kena tutup...


One of my fren kate,

'bile Uitm segamat nak tutup plak??'

Ces...
aku balas,

'ha..tutup la...nek cuti terus exam..besh kan?'

tapi ada gak dengar2 psal student segamat kena suspect H1n1...
maybe belum tahap yang serius lagi..

member aku yang kat penang kena balik malam ni gak..
heaven betul kan??
x pasal-pasal dapat cuti free......
(saya jeles)

owh..abang cakap,

ila,kat sana jangan lupa pakai penutup mulut tu.
ahh..x nak la..malu.x de orang pakai pun kat sini.
oo..belakang kolej ko kan banyak babi??law kau kena,jangan balik umah..
abis tu aku nak balik mane??
duk hospital je la..lagi selamat.

isyh.. :'(

4 comments:

Vincci_AroRa said...

amboi...suke ker
kena balik..hahaha
raesenya cambest jerk...isk2...doa2kanlah
xad pape...sian2 kwn2 kite yg terkena 2.......

asmi' said...

ko melampau...

klu bleh aku x nak jadi cam 2...
nt time exam baru tau x leh jwb...

wei....
saper y kuang ajo 2...
babi2 tak main r...

asmi' said...

ko kire ok lagi...

akak aku lg truk...

nak tau cter lbih lanjut bace sendiri...

norzila musman said...

vinci arora>>haha..
ske r..x psal2 dpt cuti free

asmi>>pergh..bajet law g klas ari2 dpt jwab fnal exam la??
bkn ko slalu tdo dlm klas ke??
hahahha

asmi lg>>npe ngn akak kau??
meh cte ckit..