Monday, August 3, 2009

Addict cendol

malam bute ni tetibe plak tekak rasa macam nak minum cendol..
aku mao cendol banting...
pergh..sangat sedap wo..
ter-baek r di abad ini..

lagi sedap law minum kat situ gak..
suasana minum tepi jalan dengan banyak asap kenderaan lalu-lalang..
memang besh gler..
baru rasa thril bila minum tepi jalan..

lagi sedap cencol pulut..
law minum tu terus kenyang..
sambil menghirup,sambil mengeget pulut..
argh..baru rasa segar gila..

cendol...cendol...
di mana kamoo???

addict aku dah tahap maksimum..
aku takut law tak dapat sekarang akan menyebabkan aku mengigau dan terbawa sampai ke mimpi..
aku rasa mao terbang sekejap pegi banting..
hirup semangkuk dua..
pulang segamat balik..

mungkin aku akan lebih tenang..
ishk :'(

p/s:malam-malam begini menyebabkan otak aku berfikir luar batasan..
(dusyum..dusyum...)
mao betulkan balik skru yang dah longgar..
aisyh..cendol ni asik terngiang di kepala otak jer..

mao kasi hantuk ckit kat dinding
buat2 lupa ingatan..
lupakan cendol.
.

suda,mao pegi tido..
cendol..cendol..

8 comments:

+ R-ieNa + said...

cendol!!!!!!
beshnye..da lame xmkn cendol..na cendol gak..heeee..xD

Sufee Yusli said...

he3 awk.. da ta tahan sngguh nmpaknye..
sabar.. cuti nnt leyh dpt.. he3

norzila musman said...

riena>> jum2..
kasi terjah warung cendol..
agagaga

sufee>>aish..da x leh tahan ouh..
smpai mimpi mamak jual cendol skali..
hohohooho.
n_n

faridcool said...

jom la mkn cendol kg jawa.. sedap gak.. tp tataw la mne lg sedap.. hehe..

norzila musman said...

faridcool>> kg jawe tu kat ne??
jum2..mao try gak..
hahahah
n_n

lalink7 said...

saye pun penah addicted to cendol..
sampaikan seminggu berturut2 p kedai tue..
wat malu je tapii nk wat cemane..
dah giler ngan cendol..suke cendol pulut+tapai..

norzila musman said...

lalink7>>ahahah..
jum kte tubuhkn kelab cendol..
sape mao join??

job said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社