Sunday, August 2, 2009

comel=b**i ??

hari tu aku pegi kedai cenderamata..
banyak barang yang cumel-cumel...
tedy bear yang cumel-cumel...

tiba-tiba ada 1 geng budak baru balik skola kot sebab pakai uniform skola..
ada sorang ni cakap,
'comel gila b**i la tedy bear ni'

aku macam tersentak..
n terus aku macam terfikir,
'b**i tu comel ke??'

kenapa bila comel tu mesti di samakan dengan benda haram tu???
aku rasa macam pelik..

maybe perkataan tu dah sinonim dalam diri kita..
sebagai contoh,
' aku rindu gila b**i kat kau'

kalau setiap perkataan tu mesti terselit 1 ayat tu..
kenapa yerk??

10 comments:

meo188 said...

h1n1?

huhuhuhu :p

norzila musman said...

meo>> ishk..H1n1 jer..
sawan b**i kot??
~ngee

syienaz said...

ade ea sawan b**i?
bukan sawan lembu ke?
konfius2...

norzila musman said...

syienaz>>sawan lembu tu kau r..haha
dak sgmat sume da kena sawan b**i kowt..
ahahahah

faridcool said...

mgkn pekataan b**i tu da slalu sebut, pastu byk mkn b**i r kot.. wahahaha..

norzila musman said...

faridcool>>haha..
sape yg makan b**i tu..
law guna brg buatan kulit b**i tu mmg byk r..

da jd trademark la b**i tu..
hahaah

lalink7 said...

hehe..betul2 nape ek orang slalu nak kait ngan babi..

norzila musman said...

lalink7>>sebab b**i tu comel.maybe??
hahaha

eima xara said...

sbb da ter biase sebut kot..
kn?

norzila musman said...

eima xara>>haha..agak r kn?