Monday, August 10, 2009

aku yang telah jatuh cinta

dah..jangan nak buat kesimpulan dulu sebelum membaca entry aku...baca dulu sampai abis okeyh..
tajuk kadang-kadang tak ada kaitan..

aku seperti telah jatuh cinta dengan 1 blog ni..
ececeh..*gelak gedik*
sumpah,entry dia macam cool sangat..
eyh,kau tahu tak cool tu macam mana??
which means entry dia cukup perisa macam ada peristiwa hitam,sedih,hepy and macam-macam lagi..
gaya tulisan dia macam seorang yang sangat sempoi..

ahahaha..
aku tau mesti korang tertanya-tanya sapa pemilik blog itu..
ahh..aku tak nak link kan..nanti korang kacau beliau..
beliau milik aku sorang..haha
and....dia pula kebetulan single..

ahh..zila dah mula gatal..
ahh...diam la kau..
aku suka blog sahaja..penulis juga not bad..
tapi...aku tak suka terjebak dengan cinta social networking..

kadang-kadang dengan cerita sahaja mampu buat kita tertarik dengan seseorang tu..
ayat dia yang puitis..
ohhh..sumpah best..

ishk..susah nak jumpa lelaki..
owh..zila dah terlepas cakap pula..
ok,as aku mention tadi,LELAKI ok...
aku tak nak orang ingat aku berminat dengan hubungan songsang pula..

sambung balik..
susah nak jumpa lelaki yang sudi berkongsi kisah hidup dia,hal percintaan dia and so on..
dan..kadang-kadang juga menyelitkan hal-hal keagamaan..
and..aku suka pendirian beliau..
cuma baru-baru ni beliau itu mengalami masalah percintaan..
baru putus cinta or cinta tak kesampaian..

ok..aku simpati dan dalam diam juga aku bersyukur..
hahahaah..
sungguh jahat kan aku??
tapi......
tiba-tiba aku terfikir andai aku berjumpa dengan penulis itu,adakah aku akan menegur beliau seperti mana kami berborak didalam blog??

adakah beliau akan mengenali aku yang cuma 'indah khabar dari rupa'??
adakah dia berfikiran macam yang aku fikir pasal dia..
macam ramai orang cakap,kebanyakan blogger ini terdiri daripada seorang yang pemalu..

bagi aku..pendapat itu separuh betul..
sebab aku juga blogger...
and kalau boleh,aku tak nak orang tahu aku adalah pemilik blog *who am i for u*
and seperti kawan aku yang selalu berpesan kat aku bila nak pegi pasar dekat uitm
'zila,hati-hati..ramai blogger aktif kat pasar tu'
and yeah,aku tahu segamat ramai blogger..
tapi..kebanyakan dari kami saling tidak mengenali..
juga seperti blog BELIAU itu..
mungkin beliau juga seorang yang pemalu,mungkin.

aku juga mahu menjadi blogger yang peramah..
tapi,bila dah berjumpa,lidah macam kelu nak berbicara(ayat bahasa novel)
tapi kan....bercerita dalam blog lebih mudah berbanding bercerita depan khalayak ramai..
mungkin sebab kau menaip sambil mengorek hidung.
itu kan lagi mudah berbanding kau berborak depan and nak kena cover macam takut ada cili terselit celah gigi..

ahh..sudah..zila dah mula merepek..
tapi...itu lah kelemahan blogger masa kini..
sifat pemalu tetap menghantui diri kami sehingga kini..
and aku juga selalu terfikir,nak tegur or tidak BELIAU itu seperti aku juga nak menegur blogger lain di segamat..

kepada yang baca entry ku ini,
sekiranya kita bertembung di tepi jalan,
dan saya tidak senyum kepada anda, tak bermaksud saya sombong
tapi saya cuma PEMALU..
*pipi blushingg* =)

p/s: pesanan kepada BELIAU itu,keep on blogging yeah!

10 comments:

Puan Ninie said...

hehehhe
malu ke dear?

kite pun sama...
kalau jumpe mesti segan sgt tau
;)

SwEetForEst said...

hehehe..sweet pon..sweet pon..

MarelFira said...

alololo3x...jgn terpikat gan dat blogger sdh..hee..
adik, akk nk tny ni, kamu berminat nk jd exco rakan muda x??

norzila musman said...

meiz sha>>segan sikit..
hahaha..

kan??
try pakai topeng pastu tegur..
sumpah tak segan nanti..haha


sweet forest>> ahahaha
my entry sweet or d guy sweet or u yg sweet??
:B

k.marel>> haha..
try nak elak dr t'pikat la neyh..haha

exco??mcm best je..haha

Ah SEng said...

bg la link blog tu kat saya...

norzila musman said...

ah seng>> ahaha..nama di rahsiakan..

Vee Marissa said...

woi! sape beliau!! woit romate pun nak berahsia??? tido luar!!! hahaha ahaks!

Ninja Padang Kota said...

uish. siapekah lelaki bertuah ituu.
haha.

xnk share sesama blogger ke? :P

gud luck!

norzila musman said...

vee>>kau dah kenapa??
hakhak..dengan kau la ak kena berahsia..
hoho..
smpai ati rumate suh tdo luar..
huhuhuhu

norzila musman said...

acap>> haha..bertuah ke??
kamoo nak tau?
ececeh..mesti r rahsia..

kamu pn gudluck juge
=)